• L'objectiu principal d'aquest curs és dotar l'alumne de tots els coneixements necessaris per desenvolupar una estratègia de màrqueting digital en la seva totalitat.
• Que conegui les eines òptimes que l'ajudin a augmentar les seves capacitats d'estratègia, comunicació online i gestió de xarxes socials.
• Que descobreixi conceptes relacionats amb neuromàrqueting, màrqueting relacional, màrqueting viral, màrqueting d'afiliació i aprengui com crear un pla de màrqueting digital on els posi en pràctica.
• Que disposi dels coneixements adequats per posar en marxa un lloc web, millorar la seva usabilitat i conèixer les funcions bàsiques de WordPress i Google Analytics.
• Que controli tècniques com Social Selling, SEO, SEM, email màrqueting per tal d'establir una comunicació eficaç amb el potencial client i augmentar les vendes a internet.
Directius. Per Directors/es Generals, CEO 's, Gerents, Directors/es Comercials i de Vendes, Brand Mangers o Export Managers que necessiten incorporar els coneixements i instruments de el màrqueting per esdevenir hàbils estrategs capaços de conduir a les seves organitzacions a l'èxit i l'excel·lència empresarial.
Càrrecs intermedis. Product Managers, Community Managers, Supervisors de Vendes o Business Develpment Mgers.
Comercials. Delegats de Zona, Comercials, Venedors de Lineal o Key Accounts.
1. Transformació digital i nous models de negoci
2. Màrqueting en l'era digital
3. Com crear una pàgina web: usabilitat i experiència de l'usuari (UX)
4. eCommerce
5. Community Manager i comunicació corporativa
6. Social Media i Social Selling
7. Màrqueting de buscadors: SEO
8. Màrqueting de Buscadors: SEM
9. Google Analytics
10. Inbound marketing i storytelling
11. Marca personal i el blog com a eina de màrqueting
12. Mobile marketing
13. Email marketing
Si desitja veure el programa complert, sol·liciti més informació.
Xavier Folguera
Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic per l'Escola d'Administració d'Empreses EAE / OBS i la Universitat de Barcelona (UB). Graduat en Disseny Industrial a l'Escola d'Art i Superior de Disseny (Llotja). Docent en Cambra de Comerç i UOC (Universitat Oberta de Catalunya) com a professor col·laborador del Màster Universitari de Màrqueting Digital.
Inici
14
Abril
2021
Final
14
Juliol
2021
Hores
100
977219676