• L'objectiu principal d'aquest curs és dotar l'alumne de tots els coneixements necessaris per desenvolupar una estratègia de màrqueting digital en la seva totalitat.
• Que conegui les eines òptimes que l'ajudin a augmentar les seves capacitats d'estratègia, comunicació online i gestió de xarxes socials.
• Que descobreixi conceptes relacionats amb neuromàrqueting, màrqueting relacional, màrqueting viral, màrqueting d'afiliació i aprengui com crear un pla de màrqueting digital on els posi en pràctica.
• Que disposi dels coneixements adequats per posar en marxa un lloc web, millorar la seva usabilitat i conèixer les funcions bàsiques de WordPress i Google Analytics.
• Que controli tècniques com Social Selling, SEO, SEM, email màrqueting per tal d'establir una comunicació eficaç amb el potencial client i augmentar les vendes a internet.
Directius. Per Directors/es Generals, CEO 's, Gerents, Directors/es Comercials i de Vendes, Brand Mangers o Export Managers que necessiten incorporar els coneixements i instruments de el màrqueting per esdevenir hàbils estrategs capaços de conduir a les seves organitzacions a l'èxit i l'excel·lència empresarial.
Càrrecs intermedis. Product Managers, Community Managers, Supervisors de Vendes o Business Develpment Mgers.
Comercials. Delegats de Zona, Comercials, Venedors de Lineal o Key Accounts.
1. Transformació digital i nous models de negoci
2. Màrqueting en l'era digital
3. Com crear una pàgina web: usabilitat i experiència de l'usuari (UX)
4. eCommerce
5. Community Manager i comunicació corporativa
6. Social Media i Social Selling
7. Màrqueting de buscadors: SEO
8. Màrqueting de Buscadors: SEM
9. Google Analytics
10. Inbound marketing i storytelling
11. Marca personal i el blog com a eina de màrqueting
12. Mobile marketing
13. Email marketing
Si desitja veure el programa complert, sol·liciti més informació.
Xavier Folguera
Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic per l'Escola d'Administració d'Empreses EAE / OBS i la Universitat de Barcelona (UB). Graduat en Disseny Industrial a l'Escola d'Art i Superior de Disseny (Llotja). Docent en Cambra de Comerç i UOC (Universitat Oberta de Catalunya) com a professor col·laborador del Màster Universitari de Màrqueting Digital.
Inici
29
Març
2023
Final
04
Juliol
2023
Hores
100
Curso completo, más denso de lo esperado. A mi entender me ha formado para tomar decisiones en mi lugar de trabajo. En definitiva buen curso. Gracias por todo
2021-07-14
Es un curso realmente interesante que por situaciones personales no he podido aprovechar como realmente me hubiera gustado pero si creo que está muy completo, con un seguimiento por parte del tutor muy bueno y muy útil.
2020-05-14
977219676