Inici
14
Novembre
2024
Final
19
Desembre
2024-12-19
Hores
25
Els professionals tècnicament qualificats, s'enfronten al desafiament d'estar preparats per afrontar entorns de treball que canvien contínuament.
L'aparició de noves línies de desenvolupament professional, les professions emergents i la velocitat a què es mouen els mercats amb motiu de la globalització i la diversitat laboral, han desencadenat que les empreses sol·licitin característiques o habilitats en els professionals cada vegada més essencials. Aquestes habilitats són transversals a qualsevol carrera professional.
En aquest curs es treballarà les habilitats de la comunicació.
• Aprofundir sobre els aspectes que beneficien o limiten una comunicació efectiva.
• Reflexionar sobre els components personals i socials de la comunicació.
• Identificar quins són les emocions o creences que poden influir a la nostra comunicació.
• Aprofundir sobre els diferents components: empatia, assertivitat, escolta, art de preguntar, Feedback.
• Aprofundir sobre la importància de la comunicació verbal, sigui tant oral com escrita i la no verbal.
• Conèixer la programació neurolingüística i com influeix en la comunicació.
• Indagar sobre els principis del màrqueting emocional perquè la nostra comunicació sigui més persuasiva.
• Conèixer què entenem per conflicte i quin paper juga la comunicació en ell.
• Conèixer la vinculació que hi ha entre ser un bon líder i la comunicació.
Qualsevol persona que vulgui formar-se en habilitats SOFT SKILLS.
UD1. Què és la comunicació?
1.1. Definició i elements de la comunicació.
1.2. Teories de la comunicació.
1.3. El paper de la comunicació avui en dia.
1.4. Tipus de comunicació.
UD2. Components personals i socials de la comunicació.
2.1. Components personals de la comunicació.
2.2. Components socials de la comunicació.
UD3. Comunicació eficient i persuasiva. Lideratge i comunicació.
3.1. Programació neurolingüística.
3.2. Màrqueting emocional.
3.3. El lideratge i la comunicació
UD4. La comunicació en la gestió de conflictes
4.1. Definició de conflicte.
4.2. El paper de la comunicació en la gestió del conflicte.
4.3. Aspectes que afavoreixen i entorpeixen el conflicte.
4.4. Disfuncions dels equips que generen conflictes.
4.5. Model per a la gestió de conflictes.
4.6. Model de Thomas Kilmann: cinc formes de resoldre un conflicte
Com a suport a la formació, aquest curs disposa d'un servei de tutoria activa. El tutor és expert en la matèria del curs i estarà online per resoldre qualsevol dubte que sorgeixi. També farà un seguiment exhaustiu del curs i proposarà - si és necessari - altres tasques addicionals per complementar la formació.
Inici
2024-11-14
Novembre
1975-07-17
Final
19
Desembre
2024
Hores
25
El contenido del curso me ha parecido muy interesante , creo que me ayudara mucho en mi carrera profesional y en mi día a día. F. Camps
2019-07-12
977223111